Jag tittar aldrig på matprogram, men fastnade för tårtorna, som framställdes på Siggesta Gård här på Värmdö. Tävling förstås. Den avslutande finalen med tre tävlande gällde bröllopstårtor. Senare i år gifter sig en av mina söner, så jag ville se vad de framställde. De tre finalisterna gjorde en svart tårta, en grön och en mer traditionell. Det blev den mer traditionella som vann. Det här var ett tio år gammalt program, men för mig var det nytt. Jag hoppas det blir en riktigt god tårta senare i år! Så roligt med bröllop.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar