fredag 21 januari 2022

Dolly Parton har blivit 76 år

 Dolly Parton är en underbar kvinna tycker jag med en vacker själ. Hon är född med en fantastisk talang som hon har förvaltat väl. Hon har nu blivit lika gammal, som jag är. Hon är ett par månader yngre. Dock har jag lite svårt för hennes klädsel på födelsedagen. Hon älskar att visa upp sin opererade kropp och sitt perukhår. 

Själv går jag mer in för den naturliga stilen och vill absolut inte dra till mig uppmärksamhet för min fysik. Jag får tillräckligt med vänförslag, som jag avvisar på facebook, från änklingar som alla har engelska namn. Det är naturligtvis män som sitter i Nigeria eller någon annanstans och vill håva in pengar. 

Sexuell njutning och världslig rikedom handlar om samma chakra nummer 2 i kroppen i höjd med höfterna och på så vis är Dolly Parton konsekvent. För det handlar för henne om rikedom och njutning, men hon har också ett mer andligt budskap med sina sånger. Det utstrålar hon också. Men hon vill uppenbarligen vara denna yttre sexfigur så länge hon lever. Det är hennes val för att attrahera en publik. 




1 kommentar:

  1. "Såg" faktiskt Dolly uppträda redan 1978 i Stockholm. Då var hon
    inte precis känd bland gemene man här hemma ...

    SvaraRadera