onsdag 6 mars 2024

Jaha där rök facebook

 Jag fick inte tillbaka mitt konto på facebook som jag skrev på i går. Istället fick jag upp ett gammalt som jag har lämnat. Det är tröttsamt. Tror jag gör uppehåll eller slutar skriva på facebook. Det är inte som det var förut. Det måste vara roligt också! Inte bara jag drabbades av konstigheter utan massor med människor på denna planet

I första hand skriver jag för mig själv, för att ständigt lära mig mer om vad som händer och sker. Det går ytligt sett åt ett håll i världen, nedåt och mer våld och krig. Men det bidar alltid något annat under ytan, som är en alternativ framtid. Jag hoppas att den tar över innan jag själv försvinner härifrån. 


Här är den vackra bild över havet som jag tog i förrgår. Is fortfarande i en tunn hinna över vattnet, för det är kallt på nätterna. Men det blir en vår nu igen. Trots allt vad människorna har för sig. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar