måndag 2 juli 2018

Chockerande bilder från främmande land





Här är chockerande bilder från ett främmande land. En stor grupp mörka män sparkar på en man, som har skjutits och ligger på gatan. Så kan det gå till i ett land, där det inte finns någon civilisation utan mobben har tagit över. Polisen är frånvarande och ambulans har inte kommit. Vilket land? Jo det sydligaste i Sverige. Helsingborg. Jag tittade på denna youtubefilm redan i går, men förnekade att det kunde ske här. Och censurerade bort bilderna ur min hjärna innan de hade slagit rot. Men i dag inser jag att vi lever i den här miljön. Detta hände vid Gustav Adolfs kyrka i Helsingborg. Mycket centralt. Här är polisens notis om detta där fyra personer skottskadades/knivhöggs och en anhölls. Men ingen dog så det är inte så mycket att bry sig om. Ut sedan på gatan igen och fortsätt kriga!


Titta på filmen jag länkar till ovan.
Den är tagen mitt emot Sams Bar & Restaurang.
Mitt i Helsingborg.
Faksimil från Google. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar