söndag 18 oktober 2020

Det är synd om Google

UPPDATERAT

 Nu är Google också ansatta av islamister och terrorister. Så måste man se det som nu händer när jag och andra länkar till vanliga medier. Så här skriver Google när man går in på en länk på min blogg:  


Detta när jag ger en länk till SVT i Sverige som absolut är en okej länk och inte alls någon mystisk variant. Men jag förstår Google. De måste vara mycket försiktiga, för de blir naturligtvis hotade som företag och personalen också om de inte garderar sig. Världen består till stor del av hot numera. Och ingen går säker för hatande människor. Själv gjorde jag ett uppehåll på ett år här på bloggen, för att slippa de som hängde efter mig. 

Det här nya sättet att kommentera som Google har, det införde de i går tror jag (har inte sett dessa meddelanden förrän i dag) för att jag skrev om brottslingar och terrorister. Det är farligt. Stackars Google som måste böja sig och buga för denna moderna överhet. Google har funnits i drygt 20 år och har sitt huvudkontor i Kalifornien. Google är en av världens bästa arbetsplatser konstateras här. 

19:41
Det hjälpte att skriva om kommentarerna från Google. De finns inte längre vad jag kan se!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar