måndag 4 juli 2022

Mördaren i Köpenhamn är en mörkhårig vit 22-årig man

UPPDATERAT

 Om man vill få se bilder på den 22-åring som mördade tre människor i går kväll i Köpenhamn är det bara att trycka här på orden och få upp den artikel som Daily Mail har publicerat. De har med alla bilder, både rörliga och stillbilder, som finns av denne man. Tills han grips av polisen. Han var perifert känd av polisen i Danmark. Vad nu det kan betyda. Kanske hade han en mental historik för han har sagt om ett preparat som var till för mental ohälsa att det inte fungerar. 

Han ska häktas i dag och då kommer både namn och bild att läcka från förhandlingarna antar jag för så fungerar det i Sverige. Är så trött på alla dåliga nyheter om mord och andra våldsdåd. När jag var liten minns jag att jag undvek löpsedlarna som satt utanför tobaksaffären där jag annars köpte mitt lördagsgodis. Det var alltid så trista nyheter. 

För övrigt så handlar allt bara om valet nu när det är så få månader kvar till detta i Sverige. Går knappt att lyssna på nyheterna. Magdalena Andersson ställde sig upp och älskade Sverige på Gotland. Hon låter så falsk precis som när hon alltid förföljde sådana som mig som finansminister - jo 40-talisterna ni vet. Jag kommer absolut inte att rösta på henne i valet. Hon och hennes parti har orsakat min barnfamilj mycket sorg och elände. Det var nämligen Bengt Dennis (s) som var riksbankschef då när räntan chockhöjdes till 500 procent. Många kände vi som fick sin ekonomi raserad då. Oförlåtligt!

08:08

Fyra allvarligt skadade sägs nu. Två svenskar och två danskar. Mannen har agerat själv och han har lagt upp blodiga bilder på sig själv och med vapen, som han håller mot sitt huvud. Galning! De tre mördade är två 17-åringar och en 47-årig ryss. 

9:55

Noah Esbensen lär denne galning heta. 


Här har den 22-årige mördaren tagits av polisen i Köpenhamn. Han mördade två unga och en äldre i 40-årsåldern och skadade flera. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar