tisdag 18 oktober 2022

Äntligen ljusnar det vid horisonten

UPPDATERAT

Jag lyssnade nyss på Ulf Kristerssons mycket långa regeringsförklaring. Det finns ju så många problem att ta itu med så den blev lång. Det känns bra fortfarande att han också tog ordet paradigmskifte i sin mun när det gällde Nato, där han ju absolut har också socialdemokraterna med sig. Det känns bra med allt han sade och så får vi då se vad som kommer ut konkret ur detta. Jag har inte känt så här sedan jag var 18 år och tog studenten. Det är som om min ungdoms ljuvliga dagar åter kommer igen. Inte så illa!

Här kan ni se vilka som blev ministrar!

11:13

Även vi stackars gamlingar ska få påökt den 1 januari 2023 från budgeten. Blir inte så mycket ändå för mig som nu har 12 705 kronor efter skatt, men får en aning mer. Dock har jag alltid varit sparsam så min ekonomi är sund. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar